אפיגנטיקה·הדברה - גלייפוסט·השמנת יתר·מחלות כליה·סרטן ערמונית

חשיפה לקוטל העשבים הנפוץ גלייפוסט גורמת לשינויים גנטיים בחולדות שניתן לקשר למחלות בדורות הבאים

המחקר שפורסם בדצמבר 20 בג'ורנל Epigenetics מספק ראיות לכך שגלייפוסט גורם לשינויים בזרע של חולדות ושהחשיפה מראה סמנים ביולוגיים, שעשויים להשפיע בדורות הבאים על מחלות ערמונית וכליות, השמנת יתר ולמחלות מרובות בבת אחת. למעשה, עד לדור השלישי והרביעי שקודמותיהן נחשפו לכימיקל והיו בגיל העמידה, 90% סבלו מבעיות בריאותיות אלה או יותר בשיעור גבוה באופן דרמטי מקבוצת הביקורת.
מטרת המחקר היא לאתר את אותם נפגעים דרך אבחון הביומרקרים ולייצר עבורם טיפול, אבל המשמעות היא שהגלייפוסט פוגע באפיגנטיקה ומעביר את התחלואה לדורות הבאים! ואומר שאם הדורות הבאים ייחשפו גם הם, בוודאות תהיה לכך השפעה על אותן בעיות שהוזכרו.

מחקר זה עוקב אחר מאמר שפורסם באפריל 2019 בג'ורנל Scientific Reports, בו המעבדה של סקינר הוכיחה את יכולתו של גלייפוסט לקדם מחלות בדורות עתידיים.
המחקרים האלה למעשה סותרים טענות של מחקרים אחרים שטוענים, שלגלייפוסט רעילות מועטה בגלל זמן מחצית חיים קצר והתפרקות מהירה. והם מראים השפעות בריאותיות שיכולות לעבור בירושה לדורות הבאים.
במחקר הנוכחי, צוות המחקר לקח את הממצאים הקודמים על ידי זיהוי שינויים גנטיים בזרע החולדות שנגרם על ידי הכימיקל. לזרע יש מאפיין ייחודי ב- DNA שלהם, קבוצת חלבונים הנקראים היסטונים המחוברים כמו חרוזים על חוט. החוקרים מצאו כי החשיפה לגלייפוסט גורמת לזרע לצבור מאות אתרי היסטונים חדשים, והם ראו קורולציה בין אתרי ההיסטונים למחלות ספציפיות בדורות הבאים.

עלינו לשנות את האופן בו אנו חושבים על טוקסיקולוגיה. כיום ברחבי העולם מעריכים טוקסיקולוגיה רק לחשיפה ישירה; ולא בוחנים את הרעילות המשפיעה על הדורות שלאחר מכן. יש לנו אחריות לדורות הבאים ואסור להתעלם מכך.
המחקר מתמקד בזרע, אך החוקרים צופים שאותם סמנים יימצאו גם בביציות. יש לבצע עוד מחקרים, אבל המחקרים בבני אדם יהיו מאתגרים מכיוון שגלייפוסט נמצא בכל התזונה שלנו, ויהיה מאוד קשה למצוא קבוצת ביקורת להשוואה.
https://cas.wsu.edu/news/2020/12/11/weed-killer-causes-epigenetic-changes-that-may-predict-disease-risk/

הבנתם את המסקנה?
כמו הרבה רעלים של התעשיה קשה מאוד למצוא אנשים שלא נחשפים אליהם במהלך היומיום, כדי לבחון את ההשפעות על בני אדם. מתקבל גם הרושם (לפחות בעייני) שכאילו אין ברירה אלא רק לאתר את מי שנפגע דרך הוריו ומי יודע איזה טיפול יוצע עבורם.

עולם מזוהם ומדיניות בריאות ואקולוגיה שלא עושה דבר!!!
קשה להאמין שזה מכוון כדי לפגוע בנו… אבל בטוח שזה פוגע ולקברניטים לא אכפת!!!
הרי אם רצו תוך שניות היו מפסיקים לזהם!!!

דרכים לצמצום החשיפה והנזקים - ניקוי רעלים:
לקנות מזונות מאדמה בריאה ונטולת דישון כימי = אורגני
לסנן את מי השתיה.
לצרוך הרבה פירות וירקות: פירות יעררימונים, גוג'י, סלק, תפוחים [1], קיווי [1], אננס [1], הדרים [1], שוםכוסברהאגוזים, שקדים נבטים ומונבטים (אורגניים).
נוגדי חמצון: רזברטרול, קוורצטין, אסטזנטין, לוטאולין (ארטישוק, סלרי, פטרוזיליה) [1][2][3].
צמחי מרפא: מורינגהכורכום [2][3][4], גדילן, קצחספירולינה וכלורלה [1][2][3], עשב שעורה וחיטה, אשווגנדה, זעפרן, תה ירוק [1].
איזופלבון (puerarin) הנמצא בקוזו ובפוארריה [1][2][3][4][5].
להעלות רמות של אומגה 3, ויטמין די, ויטמין סי [1][2], סלניום [1][2].
להעלות רמות של גלוטתיון.
לחזק את המיקרוביום [1][2][3].
לעסוק בפעילות גופנית [1] - הזעה/ סאונה.
ראיון מקסים עם רן קליף על מתכות וניקוי רעלים

היי לך.. אני משקיע שעות רבות כל יום באיתור ותרגום מאמרים כדי לספק לכולם את המידע העדכני ביותר, לבריאות טובה בדרך הטבע. וכדי שאוכל להמשיך לספק את המידע ולתחזק את האתר. כל תרומה, גדולה או קטנה תהיה לעזר רב. לתרומה נוחה ופשוטה דרך Pay Pal.

מוזמנים להזין דוא"ל למטה כדי להתעדכן ראשונים

כתיבת תגובה