אור שמש·בריחת סידן - osteoporosis·ויטמין D·מערכת חיסון·נוגדי חמצון·סרטן ומניעה·עור

ויטמין די – הספיגה הטובה ביותר, תפקיד השמש ואילו רכיבים יודעים להגן על העור מקרינת השמש

ויטמין די 3 הוא הנגזרת הידועה כנספגת ביותר במתן דרך הפה כתוסף.
די 2 קיים גם בסוגים שונים של פטריות וגם הוא נחשב לידידותי. זה שמגיע כתוסף סינתטי איננו יעיל בכלל ובבתי הטבע לא נמצא בכלל.
לגבי השמש… אין ספיגה ולא תהיה ספיגה יותר טובה של ויטמין די מזו שאנו מקבלים דרך השמש.
הכמות תלויה בזמן החשיפה לשמש, שהיום לוקה בחסר. רוב שעות היום אנחנו תחת קורת גג. וכשיוצאים החוצה מתעטפים, חובשים כובעים ומתמרחים. ואת המעט שמקבלים מורידים בעזרת סבון בעת שטיפת הגוף והפנים.
חשיפה לשמש 4 פעמים ביום למשך 15-30 דקות מהזריחה ועד השקיעה. תוך חשיפה של כמה שיותר עור תייצר עבורנו כמות מעולה וזמינה של ויטמין די. 
לא לסבן את עור הגוף החשוף במקלחת, רק האזורים האינטימיים ובית השחי. כי סבון מוריד שומן וויטמין הדי נספג בשומן.
כך הגוף יקבל יותר ויטמין די מכל תכשיר ולא משנה איזה מינון.
השאלה היא האם ניתן לעשות זאת ולהתמיד.
חשוב להבין שאנחנו חלק מהטבע. והטבע לא היה קיים ללא השמש. גם אנחנו לא… חייבים להיחשף לשמש!!!
מחקרים עכשוויים מראים שאי חשיפה לשמש, מעלה סיכון פי 2 יותר מחשיפת יתר לשמש, לכל מחלה ממנה מתים. כלומר עדיף להשרף מלא להיחשף.
אני לא אומר שצריך להשרף, אבל חובה להיחשף!
ואת תכשירי ההגנה לפח… הם חלק מהרעלים שהעור שלנו סופג. אין מקדם הגנה בריא. עליהם כתבתי כאן
אכילת בננות ו-מוצרי קקאו (מעל 70%) מורידים נזקים לעור מחשיפת יתר לשמש באכילה יומיומית.
להלן חומרים נוספים שקיימים במזון ויודעים להגן על העור שלנו מפגיעה של חשיפת יתר לשמש. לכן אם אתם בטיול שמשי ארוך, או בים לאורך זמן, מומלץ להצטייד במזונות אלה…
חשוב להדגיש, שבהמצאות ארוכת טווח בשמש רצוי להיות מכוסים בביגוד והצללה, לשתות הרבה יותר מהרגיל ואת החשיפה למנן.
נוגדי חמצון שמקורם בסגולים (אנתוציאנינים), מונעים פגיעה של קרני השמש.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5037798/
כוסמת שמכילה פנולים מונעת פגיעה של חשיפת יתר לשמש
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22626465
רזברטרול (ענבים, מיץ ענבים ירוקים ואדומים, כולל יין,קקאו, בוטנים, אוכמניות, חמוציות, אסאי, ותותי עץ) מונע פגיעה בעור מחשיפת יתר לשמש.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20951123
סולפורפאן (משפחת המצליבים – ברוקולי, כרובית, כרוב אדום ולבן, כרוב ניצנים, קולורבי) מוריד סיכון לנזקי שמש ושריפת העור.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19576749
נוגד חמצון 'פוטוקסנטין' שמקורו באצה חומה מונע נזקי שמש
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27590588
אולאורופין (חומר הנמצא בעלי זית ובשמן ארגן) מסייע בטיפול נזקי שמש
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18377620
אסטקסנטין מונע נזקים מחשיפת יתר לשמש
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16599267
שימו לב למחקר המעניין הבא!!!
ויטמין די מחזק את הגנה הטבעית של תאי העור ומונע נזק של- DNA 
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23069805
יש כמה פרות קדושות שצריך לחסל!!! חשיפה לשמש זה אחד מהם!!!

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s