קורונה וירוס

קורונה על פי פתולוגים ארופאיים – קלאוס פושל וסטויאן אלכסוב

קלאוס פושל הינו מרצה בולט לרפואה משפטית, אשר צבר ניסיון רב בנתיחות שלאחר המוות בחולים שנפטרו עם נגיף הקורונה הסיני בהמבורג, גרמניה. במהלך הופעה בטלוויזיה גרמנית, הדהים הפרופסור את הקהל בטענה, כי ההיסטריה שנגרמה בשל נגיף הקורונה "מוגזמת לחלוטין", שכן כל המתים שבדק, סבלו ממחלות קודמות אשר היו גורמות במהרה למוות עם הנגיף או בלעדיו. פושל הצהיר כי אין כל "נגיף קטלני".

https://www.bitchute.com/video/U6XjnzbY3u28/

מאז שהפנדמיה החלה, ראש המחלקה לרפואה משפטית במרכז הרפואי האוניברסיטאי המבורג-אפנדורף וצוותו מבצעים נתיחות שלאחר המוות באנשים שמתו בהמבורג בהקשר לנגיף הקורונה. לדברי פושל, כל המנוחים חלו לפחות במחלת רקע אחת קודמת… "גם אם זה נשמע רע", אמר פושל, "כולם היו מתים במהלך השנה הנוכחית." כ-80% מתוך יותר מ-140 בני אדם שנבדקו, סבלו ממחלות לב וכלי דם. הגיל הממוצע של המתים הוא 80 שנה.
פושל ביקר את התעמולה הבלתי אחראית והמבהילה של קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל כלפי נגיף הקורונה:
"אני חושב שזה ממש לא מתאים כשנשיא אומר לאנשיו שאנחנו במלחמה, או כשקנצלרית גרמניה משווה את המצב למלחמת העולם האחרונה."
אנשים בריאים לא צריכים לפחד מהידבקות: "החשש שמדובר בנגיף קטלני ושרבים ימותו ממנו, מוגזם לחלוטין", אמר פושל. "עלינו להבהיר שאנחנו לא רוצים לחיות בתיבת זכוכית. איננו יכולים להגן על עצמנו מפני כל דבר. והנגיף הזה מהווה סיכון נמוך יחסית." הנגיף אף אינו מהווה בשום אופן גזר דין מוות לקשישים וחולים. "רובם ישרדו את המחלה", אמר פושל.
"הנגיף הזה משפיע על חיינו בצורה מוגזמת לחלוטין. זה לא פרופורציונלי לסיכון הנשקף מהנגיף", אומר חוקר מקרי המוות הרפואי הנודע. "אני משוכנע שהתמותה מקורונה אפילו לא תחווה כשיא בתמותה השנתית הכוללת." אין כל סיבה לחשוש ממוות בהקשר להתפשטות המחלה באזור המבורג.
פושל אינו רואה סכנות מיוחדות עבור רוב האנשים הסובלים מנגיף הקורונה החדש: "במיוחד ילדים, מתבגרים, האוכלוסייה העובדת, לרוב ישרדו מחלה זו ללא נזק.
זו גם הסיבה שפושל מבקש פתיחת מעונות יום ובתי ספר:
"הניסיון הכללי הוא שהילדים לא חולים במיוחד, המתבגרים לא חולים במיוחד. אין אפילו שום אינדיקציה לכך שהם מפזרים את הנגיף באופן מיוחד." האוכלוסייה נאלצת לחיות עם הנגיף: "עלינו להתיידד עם זה בצורה מסוימת, להתמודד עם זה, כמו עם שפעת ודלקות אחרות."
הרופא הדגיש את החשיבות בקביעה אם חולים מתו מהנגיף או עם הנגיף (אך לא ממנו). נתיחות שלאחר המוות שנערכו בחו"ל מציירות תמונה ברורה יחסית.
ד"ר פושל התייחס לחוסר השקיפות בכל הקשור להכללת מתים בספירת מקרי המוות מהנגיף:
"לדוגמא, אין מספיק פרסום של מידע על מקרים חריגים. ישנם חולים שהלכו לעולמם אשר עשויים להיות מסווגים כקרבנות נגיף הקורונה, למרות שיתכן ומותם, למעשה, נגרם ממחלה שאינה קשורה."
כפי שהסביר הרופא, חולים רבים שנכנעו למחלה היו זקנים מאוד, מעשנים, סבלו ממשקל יתר או ממחלות רקע קודמות, כמו סוכרת. אורח חיים, גיל ומחלות אחרות, הקשורות אפוא, לסיכונים גבוהים יותר, הוא סיכם. על ידי בחינת איברים אחרים, נתיחות שלאחר המוות יכולות למלא תפקיד מפתח בהבנה טובה יותר של מנגנוני הנגיף.
*** תורגם על ידי מיכל סימפלר

ד"ר סטויאן אלכסוב, נשיא האיגוד הפתולוגי הבולגרי השתתף בסמינר מקוון בינלאומי בנושא זיהום הנגיף ונקודת מבטם של פתולוגים ממדינות שונות באירופה (איטליה, ספרד, גרמניה, שוודיה, שוויץ) והוא אמר דברים דומים:
לדבריו מדובר בזיהום, לא מגיפה. המסקנה העיקרית מהסמינר הייתה כי הנתיחות שלאחר המוות שנערכו בגרמניה, איטליה, ספרד, צרפת ושוודיה אינן מסיקות כי הנגיף קטלני. אף אחד לא מת מנגיף ה-COVID.

“No one has died from the coronavirus”Important revelations shared by Dr Stoian Alexov, President of the Bulgarian Pathology Association

תמליל השיחה מוגש על ידי רונן גרוס

ד"ר קטרוב: אתה אומר שהמידע הוצג בצורה מניפולטיבית?
ד"ר אלכסוב: כן, דרך מניפולציה לחלוטין
ד"ר קטרוב: האם נוכל לבצע את ההשוואה הזו: אם בבולגריה יש לנו 200,000-300,000 אנשים שחולים מהשפעת העונתית בכל שנה – ואם נדע שחלקם ימותו בגלל סיבות שונות, נוכל רק לומר שהם מתו מהשפעת העונתית?
ד"ר אלכסוב: לא, איננו יכולים לעשות זאת, כיוון שיש הבדל גדול בין שפעת העונה לוירוס קוביד. לא, במקרים רבים האנשים שמתים משפעת העונה כוללים גם צעירים. וזה ההבדל הגדול. ההבדל ממגפת הנגיף הקוביד הוא שעדיין לא נפטרו צעירים. וזה הבדל גדול. מכיוון אנו יכולים למצוא נגיף אחד שיכול לגרום לאדם צעיר למות ללא מחלה אחרת. וזה שונה מלומר שמישהו מת מנגיף הקוביד הסובל מאוטם לב.
ד"ר קטרוב: מה שעומד לי בראש הוא אם אדם סובל מהתקף לב ושפעת, נוכל לומר שהוא מת מהתקף לב או שאנחנו יכולים לומר שהוא מת מהשפעת; זה מה שקורה עכשיו עם וירוס הקוביד.
ד"ר אלכסוב: כן, בדיוק. כרגע זו התנגדות מוחלטת של הפתולוגים באירופה, בסין, כמו גם באוסטרליה ובקנדה שהפתולוגים נדחפו ונלחצו: אם לחולה יש נגיף קורונה, הסיבה למוות היא לכתוב שזה לא אחר מאשר וירוס הקורונה.
זה די מלחיץ עבורנו, וגם עבורי בפרט, מכיוון שיש לנו פרוטוקולים ונהלים בהם אנו צריכים להשתמש
עכשיו יש את ארגון הבריאות העולמי שלא רוצה שנבצע נתיחות שלאחר המוות. לא ברור לי מדוע WHO לא רוצה שנבצע נתיחות שלאחר המוות כשאנחנו צריכים להוכיח מהו כוחו של הנגיף הספציפי הזה של הנגיף.
אבל אני לא יודע למה WHO לא ממש רוצה שנבצע נתיחות שלאחר המוות; אני מניח שיש להם את המידע שהנגיף אינו קטלני.
ד"ר קטרוב: האם זו הסיבה שבבולגריה אנחנו לא מבצעים את הנתיחות שלאחר המוות?
ד"ר אלכסוב: כן. אנו נדרשים לעקוב אחר ארגון הבריאות העולמי. ואני באמת עצוב שאנחנו צריכים למלא אחר ההוראות בלי אפילו לחשוב עליהן. אבל בגרמניה, צרפת, איטליה ואנגליה הם מתחילים לחשוב שאסור לנו לעקוב אחר ה- WHO כל כך בקפדנות, וכשאנחנו כותבים את סיבת המוות, עלינו לקבל את הפתולוגיה ואנחנו צריך לעקוב אחר הפרוטוקול.
יש לנו מידע מספרד, איטליה וגרמניה: לא מצאנו מישהו אחד שמת מנגיף הקוביד.
האם מצאת בארצך? ואז מתחילים לשאול אחד את השני בינלאומיים, לשאול, איפה הבעיה? מי עושה את הבעיה הזאת?
ד"ר קטרוב: בתקשורת יש מידע כי ארגון הבריאות העולמי נותן הנחיות לכל ארגוני הבריאות. במידע זה ההוראות הן כי כל אדם שעבר בדיקת PCR חיובית, צריך להימנות כמי שיש לו את נגיף הקוביד ואם אותו אדם נפטר ממשהו, כתוב שהוא נפטר מוירוס הקוביד. זו הוראה שהגיעה מה WHO, שמוכיחה את מה שאתה אומר. אני לא יודע אם לזה הייתה מטרה ספציפית כלשהי. אבל גם אם למטרה היה רציונל טוב, האופן בו זה נעשה זה מקור לבהלה, זה מקור ללחץ, לכל העולם. מכיוון שכל האנשים, כשמוצהרים שהם מתו בגלל נגיף הקוביד, זה משנה את אופי הזיהום, שהוא ממש מפחיד, האנשים חוששים.
ובמציאות אין כזה אחוז מוות גבוה מזה.
ד"ר אלכסוב: הייתי משווה את זה לזיהום שפעת שהיה לנו בינואר ופברואר , אז צעירים מתו מהשפעת. זה היה די אגרסיבי השנה, והיו לנו ילדים שמתו מזה, כמו גם אנשים בגיל העבודה. לעומת כיום עם וירוס קורונה, אין מקרים רבים ככל הנראה ובוודאי לא מקרי מוות רבים. דעתי בעניין, ואחתום תחת הדברים שאני אומר, היא שארגון הבריאות העולמי מייצר כאוס עולמי, ללא עובדות אמיתיות מאחורי מה שהם אומרים. בבולגריה אין הרבה וירולוגים ופתולוגים, ואין מימון רב מהממשלה. אבל פתולוג, שזה המומחיות האישית שלי, אני עובד עם הוכחות – הוכחות חומריות – ואני שואל את ארגון הבריאות העולמי: איפה ההוכחות שלך?
ישנם גם כמה מקורות שונים שאמרו כי באיטליה נגיף הקוביד הוביל למותם של אנשים כה רבים מכיוון שהם חוסנו עם חיסון נגד שפעת H1N1, שביסודו מדכא את מערכת החיסון של מבוגרים. ואחרי זה הם קיבלו את נגיף הקוביד בקלות, מכיוון שכתוצאה מהחיסון מערכות החיסון שלהם לא היו חזקות במיוחד. אפשר לראות את זה עם נתיחות שלאחר המוות, אבל כרגע זה לא ברור.
ד"ר קטרוב: אני לא יודע אם זה חוסר מקצועיות, או שיש מטרות שונות, אבל ברור שיש מחלוקת כלשהי לגבי ההתנהגות והעובדות. אני רוצה להתמודד עם זה שיש ריכוז שלם של תשומת לב, ובניית תשומת לב זו לפאניקה, שתשפיע באמת על האנשים שאינם סובלים מוירוס הקוביד , אך חולים במחלות כרוניות שונות, שונות, אנשים הזקוקים לטיפול רפואי,האנשים האלה חוששים ללכת לבקר אצל הרופא. וגם רשויות הבריאות אינן מתירות ביקורים אצל רופאים.
מספר האנשים הזקוקים לתשומת לב של רופא ואינם מקבלים אותה יכול להצטבר ולהפוך לבעיה גדולה עוד יותר. במילים אחרות, אני חושב שאנשים רבים יותר אולי ימותו מהמחלות הכרוניות שלהם בעתיד הקרוב, מכיוון שהמחלות הכרוניות לא מטופלות בהשוואה לנגיף הקוביד.
ד"ר אלכסוב: זה לא 100%, ב 200%, אתה צודק. ואני יכול לומר שזה בטוח, מכיוון שכולנו שעובדים בתחום האונקולוגיה, אנו יודעים שלחץ מדכא משמעותית את מערכת החיסון, כך שאני באמת יכול לטעון 200% שכל המחלות הכרוניות יהיו חמורות יותר וחריפות כשלעצמן. ובמיוחד בקרצינומה באתר(גידול ממאיר של תאי אפיתל) , למעלה מ- 50% מאלו הולכים להיות פולשניים. אז אני אגיד שהמגיפה הזו לא כל כך מגיפה של הנגיף, אבל היא מגיפה של לגרום לאנשים הרבה פחד ולחץ. מכיוון שהאנשים לא כמוני ופתולוגים אחרים שמבינים שווירוס הקורונה אינו דבר רציני. האנשים חוששים מזה..
כשאנחנו לא מבצעים נתיחות שלאחר המוות של הנגיף הנגיף: זה כאילו מישהו הולך לבית המשפט העליון והאדם הזה נורה עשר פעמים, אבל בית המשפט העליון אומר, ובכן, אולי מתוך עשר הפעמים האלה הוא ירה פעם אחת בעצמו, לכן אנו רואים בכך התאבדות.
אני בטוח שלא ניתן ליצור חיסון נגד קוביד. אני לא בטוח מה בדיוק עושה ביל גייטס עם המעבדות שלו; האם זה באמת חיסון שהוא מייצר, או משהו אחר? באנו לדבר על רפואה…
ד"ר אלכסוב: אני רוצה לומר שוב את המשפט האחרון, שהוא שאף אחד לא מת בגלל וירוס הקוביד 19. האנשים מתים עם וירוס קורונה, לא מוירוס קורונה. אין צורך לא במונח פנדמיה או מגיפה.
איטליה, ספרד, צרפת, גרמניה ושוודיה – כך אומרים כל הקולגות מכל המדינות.

אם מצאתם את המידע מענין ומועיל ורוצים לתרום להמשך העשייה למען בריאות טבעית מודעת לכולם, מוזמנים להפוך לתומך

מוזמנים להזין דוא"ל למטה כדי להתעדכן ראשונים

כתיבת תגובה