כולסטרול·לחץ דם גבוה·סוכרת

5 הדרכים לצאת מהסטטיסטיקה של מחלות כרוניות

מחלות לב וכלי דם, סוכרת, כולסטרול גבוה, יתר לחץ דם, מחלות כליה
ולמעשה כל מחלה כרונית אחרת…..

 

  1. תזונה –
    תזונה מאוזנת, איכותית ומגוונת (דגנים, קטניות, פירות, ירקות, אגוזים וזרעים מכל הסוגים ומכל הצבעים)
    תזונה שעומדת מאחורי המילה הזנה
    תזונה המבוססת על מוצרים טריים מהצומח
    תזונה שאיננה משומרת, שאיננה מעובדת, תזונה של "לא נגענו"

  2. מזונות על –
    מזונות מיוחדים שמכילים הרבה נוטרינטים חיוניים קרי ויטמינים, נוגדי חמצון, חומצות אמינו, מינרלים, חומצות שומן חיוניות ועוד. לכל מזון על ייחודיות משלו וספציפיות משלו ולעתים אפשר לשלב אותם ביחד או בנפרד עם המזון שאנו אוכלים
    מורינגה, ספירולינה, שמן המפ, גוג'י ברי, צ'יאה ועוד

  3. פעילות גופנית פעמיים שלוש בשבוע להעלאת הדופק למשך 40-60 דקות, לשיפור סיבולת לב ריאה.

  4. שינה – שינה של 7 שעות למבוגר, 8-10 שעות לילד/נער.
    שינה ללא הפרעות, בחושך מוחלט (תורם להפרשת מלאטונין/ הורמון השינה). השינה היא הכלי המנקה של הנפש, שינה היא הכלי שתורם לרוגע. שינה היא דרך חיים בריאה ואפשרות ליצירה

  5. שתיה מרובה של מים –
    מים הוא המרכיב העיקרי של הגוף שלנו (למעלה מ-60%), הוא מרכיב עיקרי בנוזל הדם שלנו (פלזמה), בצואה שלנו ובשתן שלנו.
    חוסר במים יכול לגרום להפרעות בכל המערכות. חשוב לא להזניח, כי לא תמיד מנגנון הצמא שלנו מדויק. כשקר לא תמיד מרגישים צורך לשתות. כי קר… אז עשו לכם תרמוס של חליטת תה שאוהבים ושתו במהלך היום.

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s