סטטינים

הסיבה לכאבי שרירים בעקבות שימוש בסטטינים

לכל חובבי הסטטינים שסובלים מכאבי שרירים.
כנראה נמצאה הסיבה לכך.
סטטינים גורמים לסטרס חמצוני (אני כבר פה הייתי מפסיק לקחת!) בשריר וכתוצאה ממנו השריר מפריש רמות גבוהות של גלוטמט וזה המקור לכאב… הם גם ראו שמתן ויטמין E כנוגד חמצון, הוריד בהצלחה את רמות הגלוטמט.

We found that statins were able to enter the muscle cells and cause oxidative stress. This resulted in the muscle trying to increase its production of antioxidants to combat this stress. The side-effect of this antioxidant production was the release of glutamate out of the muscle cells.
We found that administering some well-known antioxidants, such as Vitamin E, were successful in helping reduce glutamate release

כמובן שמטרת המחקר היא למנוע את הפסקת השימוש בסטטינים, דבר שמתברר כנפוץ במיוחד ו"מסכן חיים". חלילה לא למצוא משהו חלופי, טבעי למשל, תזונה למשל שלא יגרום לתופעות לווי!כתבתי מלא פוסטים על כולסטרול וסטטינים אבל כדי שיהיה לכם יותר קל עם החיפוש פשוט תיכנסו לפוסט הבא:

ואם עדיין בחרתם להמשיך עם סטטינים, תוספת של קו אנזים קיו 10 היא הטובה ביותר למנוע את מרבית תופעות הלוואי של סטטינים.

https://www.physiology.org/doi/abs/10.1152/ajpcell.00308.2019

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s