סיבים תזונתיים

סיבים תזונתיים לבריאות טובה

מחקר מסוג מטא אנליזה, שפורסם בינואר 2019 בג'ורנל הרפואי THE LANCET, לגבי כמות צריכת סיבים תזונתיים ביום, לא כתוסף אלא כמזון מלא (דגנים מלאים, קטניות, ירקות ופירות עם הקליפה) בהקשר של מוות מוקדם ממחלות כרוניות כגון מחלות לב וכלי דם, סוכרת סוג 2, סרטן מעי גס וסרטן שד.
נמצא שצריך 25-29 גרם סיבים ביום כדי להוריד שכיחות של תמותה ממחלות אלה בין 15-30 אחוזים.
החוקרים ציינו שכמות גדולה יותר של סיבים יכולה להיטיב יותר, אך יכולה גם להיות בעייתית אצל אנשים עם חסרים גדולים של ברזל ושאר מינראלים…
החוקרים אמרו והוסיפו שצריכת מזונות מלאים תורמים גם לתחושה של שובע, שמירה על משקל ורמות טובות של כולסטרול.
האמת… זה ידוע כבר 100 שנים אחורה ואני בטוח שגם לרוב הקוראים כאן ועדין חשוב להזכיר, במיוחד כשזה מגובה במטא אנליזות.

מסקנות:
לאכול מזון כפי שהוא, לנקותו היטב לבטח אם אינו אורגני.
כמה שפחות לקלף ולא לוותר לילדים בגלל הנראות.
להתחיל עם התזונה הזו כמה שיותר מוקדם עם הילדים כדי לפתח הרגלי תזונה נכונים…

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s