אם יש לחברה שלי המון כסף, אז יש לי פוטנציאל להשפיע, גם אם אני מוכר מוצר זבל טעים.
פשוט יש לי צורך עז שלא יסמנו את המוצר שלי כ'זבל', שחלילה לא יפגעו המכירות שלי ושלא אאלץ לעבור לייצר משהו בריא, שלא גורם להשמנה ולכל מיני מחלות. וחלילה שאצטרך להפסיק לייצר עוד זיהום סביבתי של טונות של פלסטיק וחלילה שאנשים יפסיקו לצרוך טונות של סוכר ומיקרו פלסטיק…
ממה אתפרנס???
אז אשלח אימיילים לתאגידי הבריאות, כמו CDC ו- WHO, אומר להם שאני בדיוק בכיוון שלהם בתאריך הזה והזה ואשמח להפגש איתם, אומר להם שאני מחפש עובדים למשרות בכירות אצלי ועוד ועוד.
כך עשתה חברת קוקה קולה!!!
והאימיילים שלהם נחשפו וציטוטים נרחבים מהם נמצאים במאמר המצורף.
אלה הבחורים ( Nason Maani Hessari, Gary Ruskin, Martin McKee, David Stuckler), שביקשו לראות את ההתכתבויות דרך FOIA (החופש למידע)…