פעילות גופנית·קוורצטין

קוורצטין בהקשר לפעילות גופנית

על יכולות הקוורצטין (נוגד חמצון חזק) ומקורות המזון בהם הוא נמצא כבר כתבתי כאן
היום אני רוצה להציג היבט נוסף שלו במחקר פילוט, שבדק את יכולות הקוורצטין על רצי תריאטלון.
במחקר שנערך באיטליה ופורסם ב- journal Minerva Medica באוגוסט 2018, חילקו 48 רצים לשתי קבוצות: האחת קיבלה 250 מ"ג קוורצטין פעמיים ביום למשך שבועיים והשניה קבוצת ביקורת.
כולם קיבלו את אותה התזונה ואת אותה תכנית אימונים.
התוצאות הראו שמי שקיבלו קוורצטין סיימו מהר יותר את המסלול, היה להם שיפור מהיר יותר בכאבי השרירים ובהתכווצויות ובאופן כללי קיצור במשך ההתאוששות של הגוף וגם נמדדו ערכים נמוכים יותר של עקה חמצונית…

אני יודע שרוב האנשים לא עושים תריאטלון או מרתון, אבל כל אחד שעוסק באיזו שהיא פעילות גופנית ואחריה מרגיש שהגוף שלו תשוש ו/או כואב, יכול להעזר בקוורצטין כחלק משיקום השריר או מניעת פגיעה בו.

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s